درباره بیمه رازی
نظرات و امتیازات بیمه رازی ⭐1 از ۵ در بیمه | همه میگن
چطور میتوانم نظر ثبت کنم؟
آیا نظرات واقعی هستند و بررسی میشوند؟
چگونه برگه (کسبوکار یا محصول) خود را ثبت کنم؟
امتیاز برگهها چطور محاسبه میشود؟
آیا ثبت نظر و برگه هزینه دارد؟
چطور میتوانم نظر خود را ویرایش یا حذف کنم؟
پرداخت خیلی دیر با وجود تورم زیاد با مراجعه به بیمه و تعیین سطح پایین غرامت حالا باید مهها منتظر پرداخت آن باشیم و در زمان پرداخت دیگه اون مبلغ بی فایده است چون صافکاد مبلغ رو دو برابر میکند یعنی بیمه هیچ بدرد زیان دیه نخورده این ناراضی بودن من نسبت به بیمه رازی است
سلام بنده ۶ ماهه با یه نفر که بیمه اش رازی تصادف کردم هنوز نتونستم خسارت رو بگیرم
عرض ادب و احترام شرح مختصر یک تجربه شخصی از خدمات دهی بیمه: اینجانب در اسفند ماه سال ۱۴۰۳ با بیمه گذار این بیمه تصادف کردم و اکنون که در اواخر خرداد ماه سال ۱۴۰۴ به سر می بریم تا کنون علی رغم پیگیری های متعدد هنوز موفق به دریافت خسارت تصادف مذکور نشده ام . ضمن این که نحوه ی عملکرد واحد امور مشتریان این بیمه نیز سطح خدمات رسانی را در مقیاس خاورمیانه جابجا کرده و فرد تماس گیرنده در هر ساعتی از روز بین ۱۵ تا ۲۵ دقیقه باید برای ارتباط بی ثمر با کارشناسان مربوطه وقت صرف کند. ظاهراً تنها موردی که در شرح وظایف سازمانی در این شرکت به آن پرداخته نشده رسیدگی به امور ارباب رجوع است .فلذا با توجه به سطح خدمات رسانی. مثال زدنی عزیزان در بیمه رازی اکیداً پیشنهاد می شود که بزرگواران در اسرع وقت نام بیمه مذکور را به بیمه ناراضی تغییر دهند.


